از جواهرات خود چگونه به درستی نگهداری کنیم

چگونه جواهرات خود را به درستی نگهداری کنیم؟

 
داشتن مجموعه ای از جواهرات زیبا و با کیفیت بالا ، یک نکته غرورآفرین و مورد افتخار است. جواهرات شما زیبایی فوق العاده ای به شما خواهد بخشید. حلقه نامزدی ، دستبند مادربزرگتان و گردنبندی که شوهرتان برای روز زن به شما داده است. همه آنها در پشت خود اهمیت شخصی زیادی دارند.

بسیار مهم است که مطمئن شوید که به درستی نگهداری شده است. جواهراتی که به خوبی نگهداری نمی شوند می توانند به مرور زمان آسیب ببینند یا گم شوند.

همچنین اطمینان از امنیت جواهرات خود مهم است زیرا می توانند هدف سارقان باشند.

راهنمای زیر اطلاعاتی را که شما برای نگه داشتن جواهرات خود ایمن و مطمئن دارید ، برای شما و خانواده تان برای نسل های مختلف فراهم آورده است.

 

جواهرات خود را کجا باید نگهداری کنید؟

جواهرات شما باید در مکانی تمیز و خشک نگهداری شود ، مانند جعبه جواهرات یا جعبه ای که پارچه ای است. استفاده از یک جعبه معمولی نیز ممکن است ، تا زمانی که هر قطعه را به صورت جداگانه در کاغذ بافت نرم بپیچید.

 

معمولاً هنگام خرید یک قطعه جواهرات ، یک کیف دستی یا کیف مخصوص به شما داده می شود که با استفاده از فرم مناسب برای محافظت از آن قطعه خاص از جواهرات ساخته شده است. برخی از پارچه های فوق العاده نرم خواهند بود در حالی که برخی دیگر خاصیت ضد لکه دار دارند که کمک می کند تا این تکه بیشتر به نظر برسد. این کیسه ها بهترین چیز برای ذخیره جواهرات شما هستند ، زیرا آنها با توجه به آن قطعه خاص طراحی شده اند.

 

چگونه می توانم جواهرات خود را سامان دهی کنم؟
 

ایده خوبی است که جعبه جواهرات خود را مرتب و تمیز نگه دارید ، زیرا این امر مزایای بسیاری خواهد داشت. اگر به دنبال یک قطعه جواهرات هستید ، قادر خواهید بود قطعه جواهرات مناسب را پیدا کنید.

برای راحت تر نگه داشتن جواهرات خود ، سبکی از جواهرات را انتخاب کنید که دارای محفظه های کوچک زیادی برای جدا کردن وسایل باشد. آنها قطعات جواهرات شما را از یکدیگر دور می کنند تا لمس نشوند یا درهم نباشند.

 

چگونه باید جواهراتی از نوع طلا نگهداری شود؟

 

طلا یک فلز نسبتاً قابل انعطاف است و در اثر خراشهای سنگهای قیمتی سخت آسیب می بیند. برای جلوگیری از این ، شما باید قطعات طلای خود را در کیسه های پارچه ای نرم یا جعبه اصلی که آنها را خریداری کرده اید ، نگه دارید.

 

جواهرات نقره چگونه باید نگهداری شود؟
 

اگر جواهرات نقره ای دارید ، همیشه باید آن را کاملا خشک نگه دارید. قطعات نقره شما باید در پارچه ای ضد لکه و دور از قرار گرفتن در معرض هوا نگهداری شود. شما حتی می توانید جعبه های ویژه نقره ای که با این نوع پارچه پوشیده شده اند را بخرید یا اثبات اینکه آنها جواهرات نقره شما را ایمن نگه دارند. موارد لاستیکی نقره مانند نوارهای لاستیکی ، به عنوان گوگرد موجود در لاستیک باعث لکه دار شدن نقره می شود.

 

الماس را چگونه باید نگهداری کرد؟
 

یک الماس سخت ترین ماده روی زمین است و هنگامی که به طور نادرست نگهداری شود ، می تواند سنگهای قیمتی دیگر مانند یاقوت ، زمرد و یاقوت کبود را خراش دهد. الماس ها همچنین می توانند نقره ، طلا و پلاتین را خراش دهند. برای جلوگیری از این امر ، باید آن را در یک کیسه پارچه ای نرم نگه دارید.

 

چگونه باید قطعاتی را که روزانه می پوشم نگهداری کنم؟
 

جعبه جواهرات یا سینیبه شما کمک می کند تا قطعات جواهرات خود را پیدا کنید. یکی دیگر از راه های عالی برای نگهداری جواهرات خود با تعدادی کیسه روشن می باشد. این جدا کنندگان قطعات، جواهرات شما را جدا و قابل مشاهده نگه می دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *