چند مدل دکوراسیون داخلی طلافروشی ؛ نمایش جواهرات در فروشگاه های لوکس و شیک !

دکوراسیون داخلی طلافروشی ؛ نمایش پرزرق و برق جواهرات در فروشگاه های لوکس و شیک !

چند مدل دکوراسیون داخلی طلافروشی ؛ نمایش جواهرات در فروشگاه های لوکس و شیک !

در دکوراسیون داخلی طلافروشی بزرگ به فضاهایی برای نشستن و میزهای نمایش طلا و جواهرات توجه داشته باشید
ویترین طلا فروشی ام دی اف
در طراحی ویترین طلافروش می توان از سنگ برای تزیین و جلوه دادن به ان استفاده نمود
نمای بیرونی مغازه طلا فروشی

فروشگاه طلا فروشی به عنوان یکی از لوکس ترین و چشمگیر ترین فروشگاه ها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته می شود. مطمئنا همیشه طراحی دکوراسیون فروشگاه ها توجه شما را برای ورود به یک مغازه جلب کرده است. در دکوراسیون داخلی طلافروشی و جواهر فروشی علاوه بر زیبایی که از اصلی ترین نکات در طراحی است ، باید به مسائل امنیتی فروشگاه نیز توجه نمود. طلا و جواهر آمیزه ای از هنر و ظرافت است. بنابراین مکانی که آن ها را در معرض فروش قرار می دهد دارای اهمیت بالایی از لحاظ زیبایی بصری فضا می باشد. در ادامه با جدیدترین طراحی ها از دکوراسیون مغازه طلافروشی آشنا شوید:

طراحی مغازه طلا و جواهر فروشی

طراحی مغازه طلا و جواهر فروشی

طراحی مغازه و طلافروشی جز دسته فروشگاه هایی است که عمده مشتریان و مراجعین آن از خانم ها تشکیل شده است. روحیه خانم ها توجه بیشتری به زیبایی و زرق و برق دارد. بنابراین از لحاظ روانشناسی طراحی فضاهای تجاری ، یک طراح داخلی کاملا به این مسئله واقف است که بتواند با طراحی زیبا و چشمگیر، میزان مشتری بیشتری را به داخل جلب کند. میزان بالای جذب مشتری به داخل فروشگاه می تواند به فروش بالاتر مغازه بیانجامد.

امنیت در طراحی فروشگاه جواهر فروشی

امنیت در طراحی فروشگاه جواهر فروشی

از آنجایی که کالایی که در این فروشگاه به فروش می رسد گرانقیمت و ارزشمند می باشد. در طراحی فروشگاه جواهر و طلا فروشی توجه به امنیت، ورود و خروج از مهمترین مسائل است که یک طراح داخلی به آن توجه اساسی خواهد داشت. در طراحی فروشگاه جواهر فروشی باید بخش ورودی و مسائل محافظت از آن در نظر گرفته شود. باید ویترین ها و جانمایی جواهرات و طلا به نحوی در معرض نمایش قرار گیرد که دید خوبی برای مشتری داشته باشد.  به این معنی که لازم نباشد که جواهرات و طلا از ویترین حتما خارج شود.

پیشخوان طلا فروشی

پیشخوان طلا فروشی

در طراحی فروشگاه طلافروشی پیشخوان و یا کانتر طلافروشی از اهمیت بالایی برخوردار است. این پیشخوان که دارای ویترین متفاوتی در کنار خود نیز می باشد. باید بیشترین امنیت و حریم را در اختیار داشته باشد. این که مکان پیشخوان طلا فروشی چطور باید باشد نیز نکته مهمی است و پیشخوان طلا فروشی در دکور طلا فروشی کوچک باید در بخشی از فروشگاه قرار داشته باشد که دید خوبی به ویترین از بیرون  داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن نظارت و کنترل داشته باشد. در طلافروشی بزرگ نیز توجه به کنترل و دسترسی به تمامی ویترین های فروشگاه نیز باید در نظر گرفته شود. پشت پیشخوان طلا فروشی بهتر است دارای اختلاف ارتفاع بیشتری از سطح مکان تماشای مشتری باشد. بدین ترتیب می تواند نظارت و دسترسی بهتری به اطراف و محیط داشته باشد.

متریال ویترین طلا فروشی

ویترین طلا فروشی دقیقا تابلوی نمایشی است که تمام جواهرات و طلا ها در معرض نمایش به مشتری قرار می گیرد. ویترین های طلا فروشی می توانند به عنوان نماد یک فروشگاه در ذهن مشتری باقی بمانند. نکاتی مانند ارتفاع ، شکل ، رنگ ، متریال  و فرم ویترین می تواند تاثیر بالایی در دید مناسب برای مشتری داشته باشند.

یک ویترین خاص با طراحی متفاوت و شاخص می تواند در کنار ویترین های معمولی میزبان جواهرات با قیمت بالاتر در نظر گرفته شود.

ویترین های طلا فروشی می توانند در متریال های مختلفی ساخته شوند. بسته به اینکه سبک طراحی ویترین طلا فروشی چگونه باشد نوع متریال نیز توسط طراح پیش بینی می شود. معمولا طراح با توجه به نوع فرم های طراحی ، بهترین متریال را در نظر می گیرد.

ویترین های طلا فروشی می توانند در متریال های مختلفی ساخته شوند

در دکوراسیون داخلی طلافروشی بزرگ به فضاهایی برای نشستن و میزهای نمایش طلا و جواهرات توجه داشته باشید. بدین صورت مشتری می تواند با صرف حوصله و کنترل بیشتر صاحب فروشگاه بر روی پیشنهادات روی میز فکر کند. مشتری احساس رضایت و احترام بیشتری خواهد داشت. و فروشگاه شما را به یک فروشگاه طلا فروشی شیک و متفاوت تبدیل می کند.

ویترین طلا فروشی ام دی اف

ویترین طلافروش از جنس ام دی اف یکی از متریال های خوب برای اجرای ویترین طلا فروشی می باشد. با این حال ویترین طلا فروشی از  جنس ام دی اف از متریال های با قیمت مناسب در طراحی فروشگاه طلا فروشی می باشد. مزیت استفاده از ام دی اف مقاومت قابل قبول ، ماندگاری و تنوع رنگی آن می باشد. اما با این حال برای دکور طلافروشی های کوچک و ساده بیشتر استفاده می شود.

ویترین طلافروشی آینه کاری

ویترین طلافروشی می می تواند با آینه کاری مزین شود

ویترین طلافروشی می می تواند با آینه کاری مزین شود. آینه کاری یکی از روش های زیبا در ایجاد جلا و اشرافیت به فضای داخلی می باشد. آینه کاری می تواند تلالو و زرق و برق فضا را تقویت کند.

ویترین طلا فروشی چوبی

ویترین طلا فروشی چوبی

چوب همیشه به عنوان یک متریال با اصالت و گرانقیمت شناخته می شده است. در طراحی ویترین طلا فروشی می توان از چوب برای ایجاد فضایی گرم و چشمگیر استفاده نمود. در طراحی با چوب لازم است از نورپردازی به صورت حرفه ای تر استفاده نمود تا نور کافی محیط تامین شود. سبک طراحی با چوب بیشتر برای دکوراسیون با سبک کلاسیک تعریف می شود.

ویترین طلا فروشی سنگ کاری

سنگ یکی دیگر از متریال ها باارزش و مجلل شناخته شده است. در طراحی ویترین طلافروش می توان از سنگ برای تزیین و جلوه دادن به ان استفاده نمود.

سبک طراحی دکوراسیون طلا فروشی

دکوراسیون طلا فروشی مدرن

طراحی باکس های نگهدارنده جواهرات
دکوراسیون مدرن طلافروشی با رنگ های خنثی ، سفید و سیاه

دکوراسیون طلا فروشی می تواند با توجه به سلیقه کارفرما و یا نظر طراح داخلی در سبک های مختلف دکوراسیون طراحی شود. یک طراح داخلی با در نظر گرفتن ابعاد محیط ، مکان فروشگاه ، همجواری ها تصمیم می گیرد که طراحی را با چه رویکردی آغاز کند. طراحی دکوراسیون طلا فروشی مدرن معمولا برای فروشندگان جوان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. دکوراسیون مدرن طلافروشی با رنگ های خنثی ، سفید و سیاه بیشترین محبوبیت در سفارشات طراحی کارفرمایان را به خود اختصاص دارد.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

دکوراسیون طلا فروشی شیک

دکوراسیون طلا فروشی شیک مورد پسند افراد علاقمند به سبک های کلاسیک می باشد. طراحی مجلل با نورپردازی های خیره کننده که مملو از عناصر دکوراتیو لوکس می باشد.

نورپردازی مغازه در دکوراسیون داخلی طلافروشی

نورپردازی یک فروشگاه طلا فروشی می تواند زیبایی جواهرات را به میزان چند برابر به نمایش بگذارد

در طراحی مغازه طلافروشی یکی از اصلی ترین ویژگی ها ، نورپردازی متفاوت آن است. نورپردازی یک فروشگاه طلا فروشی می تواند زیبایی جواهرات را به میزان چند برابر به نمایش بگذارد. جانمایی درست نورپردازی در محیط تاثیر شگرفی در جلوه آن به مشتری دارد.

لامپ ویترین طلا فروشی

لامپ ویترین طلا فروشی

امروزه طراحی نورپردازی به عنوان یکی از شاخه های پرطرفدار کنار طراحان داخلی مشغول فعالیت می باشد. انواع لامپ ها ، چراغ ها ، لوسترهای جدید در دنیای طراحی داخلی وارد عرصه شده است که کمک بزرگی  در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف نموده است.

طراحی نورپردازی به عنوان یکی از شاخه های پرطرفدار کنار طراحان داخلی مشغول فعالیت می باشد

رنگ ویترین طلافروشی

رنگ ویترین طلافروشی

در طراحی طلا فروشی باید اهمیت طلا و جواهرات فراموش نشود. بدین معنی که نباید طراحی فضا و رنگ آن به نحوی باشد که جلا و زرق و برق طلا و جواهر به چشم نیاید. باید رنگی انتخاب شود که به جلوه بیشتر ویترین کمک کند. رنگ های تیره معمولا در نمایش طلا و جواهر بهتر می توانند عمل کنند.

با این حال برخی از افراد فضای سفید و روشن دلباز را برای تصمیم گیری هنگام خرید را ترجیح می دهند. نکته مهم عدم افراط در استفاده از رنگ های طلایی و نقره ای و … می باشد. در هر حال استفاده به جا از این رنگ ها در بخش هایی که بر ویترین فروشگاه تاثیر نمی گذارد در زیبایی و ایجاد فضایی لوکس موثر است.

در طراحی طلا فروشی باید اهمیت طلا و جواهرات فراموش نشود

نمای بیرونی مغازه طلا فروشی

توجه به نمای بیرونی یک فروشگاه طلافروشی اولین قدم در جذب مشتری به داخل فروشگاه می باشد. نمای مغازه طلافروشی می تواند با طراحی ویترین بیرونی تکمیل شود. متریال مختلف با توجه به سبک طراحی داخلی  آن برای دیزاین سردر ورودی و ویترین ها به کار برده می شود. به همراه نورپردازی حرفه ای می تواند به بهترین نحو فروشگاه شما را به یک برند حرفه ای در این صنف تبدیل کند که همیشه و برای سال های سال در یاد بماند.

دکور ویترین طلا

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره با کارشناسان می‌توانید با شماره تلفن 55075935-021 و یا دیگر پل‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *